לפניכן מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל: cs@foreveryoung.co.il, או בטלפון 03-6723410.

 

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר:

שיטת משלוח

זמן אספקה

עלות

 שליח עד הבית 

3-5 ימי עסקים

 בקנייה עד 99 ש"ח עלות משלוח 29 ש"ח.

 בקנייה החל מ 100 ש"ח עלות משלוח 19 ש"ח. 

בקנייה מעל 200 ש"ח - משלוח חינם!

דואר רשום

 עד 14 ימי עסקים 

בכל קנייה -  עלות משלוח 19 ש"ח.

איסוף עצמי

עד 2 ימי עסקים

חינם!

 ניתן לאסוף את החבילה מאחת מחנויות הרשת 

הקניון הגדול פתח תקווה - רחוב ז'בוטינסקי 72.
קניון רחובות - רחוב בילו 2.
קניון "הקריון" קרית ביאליק - דרך עכו 192.
קניון הזהב - דוד סחרוב 21 ראשון לציון.


:זמני משלוח
משלוח עד הבית - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תגיע אליכן עד 3 ימי עסקים* ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שליחויות.

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 8:00 – 20:00, על כן, כדי לייעל את המשלוח אליכן, כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 3 ימי עסקים.

דואר רשום - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכן בדואר רשום של דואר ישראל ותגיע אל סניף הדואר הקרוב אליך בתוך 14 ימי עסקים.

* זמן השילוח תלוי בדואר ישראל, אך ההתחייבות שלהם הנה עד 14 ימי עסקים לכל היותר. החברה לא תהיה אחראית לעיכובים התלויים בדואר ישראל.

איסוף עצמי מהחנות - ניתן לאסוף את החבילה מסניף הרשת שבחרתן בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח עבורכן אל הסניף, ייצור אתכן נציג החברה קשר טלפוני ו/או תישלח אליכן הודעת דואר אלקטרוני ו/או הודעת מסרון לטלפון הנייד, לצורך עדכון בדבר הגעת החבילה לסניף
.את ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות הסניף. החבילה תישמר עבורכן בחנות למשך 10 ימי עסקים 


מעקב אחר הזמנה

לאחר ביצוע הזמנה באתר ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על כך שהזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה לאישור ואריזה. במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על כך שהזמנתך נארזה ונשלחה, בצירוף מספר משלוח למעקב.

איזורי שילוח

.ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, במקרה שבו כתובתכם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השליחויות, אנחנו נשלח את הזמנתכם באמצעות דואר ישראל וכל זאת בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות בטלפון 03-6723410

Back to Top